nieuws-item
  • Organisatie
  • Pers
  • Vrijwilligers
  • Met dank aan
  • Contact
Nieuws overzicht

Koorbiënnale zoekt z.s.m. Manager Marketing & Communicatie

Als Manager Marketing & Communicatie ben je verantwoordelijk voor de online- en offline communicatie van onze festivals en activiteiten. Je schrijft teksten voor de verschillende communicatiemiddelen en de website. Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de verschillende campagnes en draagt bij aan de schriftelijke verantwoording van onze activiteiten aan bestuur en sponsors. Voor de branding, vormgeving en campagnes werk je nauw samen met een extern creatief bureau. Uiteraard heb je veelvuldig contact met de directie, programmamakers en de andere leden van het team.

De Koorbiënnale staat aan het begin van een grote make-over en we zoeken iemand die daar graag de tanden in wil zetten.

Als Marketing en PR Manager bij de Koorbiënnale...

  • Ben je verantwoordelijk voor de marketing strategie; je maakt marketing- en PR jaarplannen.
  • Ontwikkel je marketingcampagnes en voert deze uit.
  • Stel je begrotingen op en bewaak je budgetten.
  • Onderhandel en adviseer je over media-inkoop en strategie.
  • Schrijf je persberichten, promotieteksten en content voor social media inclusief de websites en nieuwsbrief.
  • Zorg je voor een optimale communicatie tussen alle betrokken partijen en partners.
  • Organiseer je ondersteuning in rapportage, analyse, evaluatie en optimalisatie.
  • Analyseer en verwerk je diverse data, zoals kaartverkoopstanden, relatiebestanden en formuleer je actieplannen.
  • Onderhoud en ontwikkel je partnerships met commerciële partijen. 

Functie eisen

  • minimaal HBO werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van Marketing en Communicatie.
  • minimaal vijf jaar relevante werkervaring als marketing- en PR-manager in de culturele sector.
  • strategisch sterk.
  • goede communicatieve en redactionele vaardigheden.
  • een zelfstandige werkhouding, maar kan ook goed functioneren in een team.
  • zeer goede kennis van en brede ervaring met diverse social media en online toepassingen (kennis van content marketing en Google Analytics is een pre).
  • ervaring met het beheren van websites.

Diversiteit van het team
De Koorbiënnale onderschrijft de Code Culturele Diversiteit en wil als organisatie een afspiegeling van de maatschappij zijn. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar de kandidaat die de diversiteit binnen ons team versterkt.

Functie is op zzp-basis; part-time ca. 0,1-0,2 fte.
Met ingang van: zsm / 1 oktober 2021.

Procedure
Sollicitatie met cv en motivatiebrief uiterlijk op 10 oktober 2021 verzenden, gericht aan zakelijk leider Caroline Bakker. Een eerste selectie gebeurt op basis van de ingezonden sollicitaties. Voor geselecteerde kandidaten is er een procedure die één of meer mondelinge gesprekken omvat.

Heeft u vragen over de functie of de invulling ervan? Neem contact op met zakelijk leider Caroline Bakker: info@koorbiennale.nl

Geplaatst op 5 oktober 2021

Deze website maakt gebruik van cookies

Wij willen u een prettige ervaring bieden op onze website en daarbuiten. Daarom gebruiken wij cookies. Sommige zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website, anderen helpen ons om onze dienstverlening en website te optimaliseren en u gericht te kunnen informeren over de Koorbiënnale. Bij het klikken op ‘accepteer’ wordt de cookie geplaatst.

Accepteer Weiger